Gå til innhold
Arkivverket

[#10927] Malla, f. Bergen jun 1950/51


Gjest Kristin Ø Sara
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin Ø Sara

Jeg leter etter en søster. Hun ble født i Bergen. Adpotert bort..mulig til Bærum. Far gikk på yrkesskolen i Bergen. Mor er ukjent for oss. Tar også imot tips om hvordan jeg leter videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleif Odland

Malla er det piken sitt døpenavn? Jeg vet at mange har fått hjelp gjenom Frelserarmeen i slike saker. Ikke alle kommer innom ' Tore på sporet'.Kansje en henvendelse til de kirkelige organer i Bærum også kunne gitt mulige tips. Mvh. Torleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Ørvig

Jeg ville fulgt Torleifs tips: Ta kontakt med Frelsesarmeen. Du finner informasjon om deres ettersøkningstjeneste her:LenkeSkjema for utfylling ligger nederst på denne siden. Lykke til! Hilsen Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

I skattelistene kommer der fram en del ved søk på fornavn Malla,men ikke noen som er født i 1950-51. Trolig har hun fått nytt navn. Sig---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.