Gå til innhold
Arkivverket

[#10954] Slektsforsker-dager


Gjest Laila N. Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Hei! På lørdag 26.10 vil det bli arrangert slektsforskerdager rundt omkring i Norges lange land!Det er DIS-lokallagene som er arrangører, men det er åpent for alle, du behøver altså ikke være medlem for å ta deg en tur!Følgende lokallag arrangerer slektsforskerdager: DIS-Hordaland, DIS-Oppland, DIS-Oslo/Akershus, DIS-Rogaland, DIS-Sør-Trøndelag, DIS-Møre og Romsdal, og DIS-Vest Agder.DIS-Buskerud har avlyst sitt arrangement.Du kan finne program for de forskjellige lokale dagene hos http://www.disnorge.noJeg er sikker på at både nybegynnere og gamle 'ringrever' vil ha nytte og glede av å besøke en av disse arrangementene!Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Lyshol

Hei, Laila, da regner jeg med å treffe deg!Vil gjerne få hilst på folk som har hjulpet meg her i debatten, og mange av dere bor i Oslo.Tar med den bærbare og rikelig med skjøteledning, så kan jeg koble meg til og demonstrere hvis noen vil kikke på mine vestlendinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ludvig Kvamme

Hei Laila, i Bergen kan en også få kikke på vestlendinger. DIS Hordaland har slektsforskerdager på 2 kjøpesentre i Bergen. Nemlig Gullgruven i Åsane og Laksevåg Senter i Laksevåg. Så alle slektsintereserte ta turen.Mvh. Johan Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei alle! Så hyggelig å se fjes bak navn! Inger C, deg Heidi L. selvom vi ikke fikk 'prata' så mye, jeg var jo litt på 'jobb'.Vi hadde en kjempefin slektsforskerdag på Engebråten Skole i DIS-O/A regi, og så mange positive tilbakemeldinger! Velkommen neste år sier nå bare jeg!!!!Takk til alle dere som 'vanker' på DA og som kom bortom og sa hei!!! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.