Gå til innhold
Arkivverket

[#10955] Elisa Marie Eriksen død Aug. 10 - 1966


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Er det mulig at noen kan slå opp i originalprotokollene over anmeldte dødsfall for meg. Løpenr. 69600/226 Elisa Marie Eriksen Håkonsgt 1 død aug. 10 - 1966Jeg tror denne damen er min dattersønns tippoldemor, men har ikke mulighet til å undersøke selv.Alt jeg vet om henne er at hun var gift Elisa Marie Eriksen i 2. ekteskap og i første med en tysker som het Loy til etternavn. Jeg kjenner ikke til hennes pikenavn.Hun skal være født 9 okt. 1883.På forhånd takk.mvh Kjellaug Robberstad Petit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg glemte å føye til at dette er i Bergen og at hennes andre ektemann skulle være en Karl Eriksen.mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Elisa Marie Eriksen, født 9. oktober 1884 i Bergen, døde 10. august 1966 i Bergen. Hun var enke etter renholdsarbeider Karl Johan Eriksen, og etterlot seg tre barn: Johan Fredrik Loy, født 30. november 1911, og Fritz Wilhelm Loy, født 31.mars 1915, fra hennes første ekteskap, og en datter Ella Larsen fra sitt andre ekteskap.Johan Fredrik, sønn av kjører Fredrik Vilhelm Loy, bosatt på Solheim i Årstad, født 1884, og Elisa Marie f. Olsen, født 1884, var født 30. november 1911, og ble døpt i Årstad kirke 26. desember 1915.Ved folketellingen i 1922 var Else Marie og de to sønnene bosatt i Fjøsangerveien 69A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.