Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Sigrid Breivik

[#10959] Folketellinga i 1801 og 1865 for Hemsedal - kvar finn eg den?

Recommended Posts

Guest Sigrid Breivik

Eg har det siste året prøvd å finne folketellinga for Hemsedal for 1801 og 1865, men har dessverre ikkje fått napp. Kva er grunnen? Er klar over at Hemsedal først vart eigen kommune i 1896, men eg finn heller ingenting under Gol.

Guest Bjørn Davidsen

Hemsedal-gardane finn du i 1801-teljinga under Nes/Næs/Næss. 1865-teljinga finst vel ikkje. Gå inn på den og sjå under 'Manglar i teljinga'. Der vil du finne at det manglar over 4.000 personar i Gol prestegjeld, og det er nok mellom anna dei i Hemsedal.

Guest Sigrid Breivik

Takk for opplysninga! Eg kan jo håpe at desse 4 000 vert funne att og lagt på rett hylle (les: i rett database). Det er nok ein del av oss som gjerne skulle leita litt i den basen. Andre gode idèar til korleis eg skal leite vidare? Fortsatt god kveld!

Guest Yngve Nedrebø

Manglene i 1865-tellingen må vi nok regne som uopprettelige.Listene har forsvunnet for lang tid siden, og vil dessverre neppe bli funnet. Men man kan finne 1875-listene i Statsarkivet i Kongsberg, og på film.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.