Gå til innhold
Arkivverket

[#10959] Folketellinga i 1801 og 1865 for Hemsedal - kvar finn eg den?


Gjest Sigrid Breivik
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigrid Breivik

Eg har det siste året prøvd å finne folketellinga for Hemsedal for 1801 og 1865, men har dessverre ikkje fått napp. Kva er grunnen? Er klar over at Hemsedal først vart eigen kommune i 1896, men eg finn heller ingenting under Gol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Hemsedal-gardane finn du i 1801-teljinga under Nes/Næs/Næss. 1865-teljinga finst vel ikkje. Gå inn på den og sjå under 'Manglar i teljinga'. Der vil du finne at det manglar over 4.000 personar i Gol prestegjeld, og det er nok mellom anna dei i Hemsedal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrid Breivik

Takk for opplysninga! Eg kan jo håpe at desse 4 000 vert funne att og lagt på rett hylle (les: i rett database). Det er nok ein del av oss som gjerne skulle leita litt i den basen. Andre gode idèar til korleis eg skal leite vidare? Fortsatt god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Manglene i 1865-tellingen må vi nok regne som uopprettelige.Listene har forsvunnet for lang tid siden, og vil dessverre neppe bli funnet. Men man kan finne 1875-listene i Statsarkivet i Kongsberg, og på film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.