Gå til innhold
Arkivverket

[#10995] Johan Sjøtun, Finnmark


Gjest Hanne Heen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Heen

Hei Jeg lurer på om noen kjenner til en mann ved navn Johan Sjøtun, skal muligens ha hatt en båtslipp i Finnmark som het Sjøtun båtslipp. Vet ikke hvor i Finnmark, er interresert i å komme i kontakt med etterkommere av ham. Han er sannsynligvis født på slutten av 1800 tallet, muligens rundt 1880.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heen

Takk for det begge to, men personen dette gjelder er ganske sikker på at det skal være i Finnmark. Om ingen kjenner til personen, så er det kanskje noen som har hørt on Sjøtun Båtslipp ? En plass i Finnmark selvfølgelig. Ser i telefonkatalogen at det finnes flere ved det navnet både i Sogn og Fjordane, Troms men også noen i Finnmark. Håper på en respons her før jeg begynner på telefonkatalogen, det var ganske mange å ringe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Min tanke var at kanskje Johan Sjøtun fra Sogn flyttet til Finnmark, og at båtslipen fikk navn etter han. Det er jo en mulighet der.Hammerfest ligger også i Finnmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heen

Hei, Takk igjen til dere to. Det er vel mange som har utvandret nordpå også. Jeg får vel bare prøve meg med telefonkatalogen, vi får begynne øverst i nord. Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.