Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Anne Ørvig

[#11005] Foreldre til Lina Cathrine Christensen (1825-1893), Kragerø

Recommended Posts

Gjest Anne Ørvig

Håper noen kan hjelpe med informasjon om foreldrene til Lina Cathrine Christensen, født i Kragerø 30.10 1825, død samme sted 12.4.1893. Jeg tror mor var Anna Marie Christensen, født i Randers, Danmark. Far vet jeg ingenting om. Jeg vet heller ikke om Lina hadde noen søsken. Hilsen Anne Ørvig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Kragerø: 28/10-25/12 1825 Lene Catrine, ekte. Foreldre: Christen Knudsen og Anne Marie Kristensdt.: styrmand: bor....dr i Kragerøe. Faddere: skomaker Jørgen Aasvold..nd, kone Ingebor og pike Maren Kristensdt., Abr. Jansen, Nils Nilsen, Peder Christensen og Nils Staalhamer/Staalhannes?I DA fant jeg døde i Kragerø: 5/4 - 12/4 1844 Christen Knudsen, bosted Kragerø, styrmand, 64 1/2 år.I 1801 finnes en Anne Marie Kristensdt. som tj. på Brekke i Bamble, 21 år og ug.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Ørvig

Hei igjen Berit Enda en gang: Tusen, tusen takk for hjelpen! Du gjør en kjempeinnsats for brukerne av dette forumet!!! Mange hilsener fra Anne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.