Gå til innhold
Arkivverket

[#11005] Foreldre til Lina Cathrine Christensen (1825-1893), Kragerø


Gjest Anne Ørvig
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Ørvig

Håper noen kan hjelpe med informasjon om foreldrene til Lina Cathrine Christensen, født i Kragerø 30.10 1825, død samme sted 12.4.1893. Jeg tror mor var Anna Marie Christensen, født i Randers, Danmark. Far vet jeg ingenting om. Jeg vet heller ikke om Lina hadde noen søsken. Hilsen Anne Ørvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Kragerø: 28/10-25/12 1825 Lene Catrine, ekte. Foreldre: Christen Knudsen og Anne Marie Kristensdt.: styrmand: bor....dr i Kragerøe. Faddere: skomaker Jørgen Aasvold..nd, kone Ingebor og pike Maren Kristensdt., Abr. Jansen, Nils Nilsen, Peder Christensen og Nils Staalhamer/Staalhannes?I DA fant jeg døde i Kragerø: 5/4 - 12/4 1844 Christen Knudsen, bosted Kragerø, styrmand, 64 1/2 år.I 1801 finnes en Anne Marie Kristensdt. som tj. på Brekke i Bamble, 21 år og ug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Ørvig

Hei igjen Berit Enda en gang: Tusen, tusen takk for hjelpen! Du gjør en kjempeinnsats for brukerne av dette forumet!!! Mange hilsener fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.