Gå til innhold
Arkivverket

[#11041] Søker aner til mine oldeforeldre fra Hobøl.


Gjest anne-lise skillinghaug
 Del

Recommended Posts

Gjest anne-lise skillinghaug

Min oldefar Christian Christiansen f.ca 1821 og hans hustru Inger Sophie Andersdtr. f. ca. 1820 flyttet til Ramnes i 1858. Hva med deres aner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

På Fam.search fant jeg kun en Sophie Andersdt. f. 21/11 1821 Høland, foreldre Anders og Susanne Christophersdt.Christian Christensen dpt. 19/12 1819 Hobøl, Christen Pedersen og Johanne Pedersdt. Og Christian Christensen dpt. 9/6 1821 Hobøl, Xstian Olsen og Ingeborg Gudmundsdt. Ikke ta det med Christian og Christen så bokstavelig her. Du ser selv at det er gjort feil ang. etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Skillinghaug

Her er nye opplysninger om Christian Christiansen og hustru Inger Sophie Andersdtr. De kommer fra Setskog og/eller Balstad i Høland. 4 av deres 5 barn er født i Høland. Det er Anton f. 1847, Clemet f.1849,Mina f.1852 og Caroline f.1854. Er det noen bygdebøker her? Mvh. Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.