Gå til innhold
Arkivverket

[#11046] Ang.mine oldeforeldre i 'Hobøl' er feil


Gjest Anne-Lise Skillinghaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne-Lise Skillinghaug

Christian og Inger Sophie kommer fra Setskog og/eller fra Balstad i Høland. Kan noen hjelpe meg med deres foreldre? Er det bygdebøker derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hvorfor vaere saa kritiske? Vi er ikke alle like erfarne. Selv 'nektet' den gamle maskinen min aa svare paa et innlegg i arkivet og jeg maatte starte ny for aa si takk til Yngve Nedrebö.Her er saa mye hjelp aa faa og folk flest er veldig positive synest jeg. Man kommer saa mye lenger med aa vaere positiv-:)Mvh Kjellaug Robberstad Petit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Skillinghaug

Takker for innleggene her og tar det til etterretning. Jer er helt ny i gamet, og retter opp 'fadesen' min i innlegget på 11041. Beklager Tor i Trondheim. Mvh Anne-Lise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei på deg Anne-Lise! Ta det bare for godt råd, slik at vi kan bedre hjelpe!! Det er ikke vondt ment, det er jeg den første til å forsikre om! (og jeg kan være kritisk!Alle her er jo interessert i å både gi og få hjelp, og å få og gi hjelp :o)Stå på du, jeg kommer helt sikker til å fortelle deg hvordan du bør eller ikke, eller ikke bør eller bør jeg og en vakker dag. (og da er det mulig at det regner!)Faktisk er det greit at man forteller litt hvordan man kan forbedre innleggene, slik at det er lettere å både gi og få hjelp.Natta! og, HEIA VÅLERENGA! 8o9 og jeg som ikke er intresert i foppall engang, men det hadde vært kult da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.