Gå til innhold
Arkivverket

[#11050] Finner ikke person under daap i Bergen 1884


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Er tilbake til mi Elisa Maria igjen. Med hjelp av Yngre Nedrebö for födsel og andre for diverse familieforhold, har jeg naa klart for meg hvem hennes foreldre er.Hele familien er her i 1891 : LenkeBrödrene fant Geir Eide som döpte i Bergen :Didrik Monrad döpt 6.4.1882 i Korskirken Hjalmar Mandius d¨pt 10.10.1886 i Korskirken Sverre Olai döpt 27.4.1879 i menighet SK (hvor er det?)Har leita paa alle mulige vis for aa finne Elisa Marie f. 9 oktober 1884(alle variasjoner av navn, og foreldrenes navn)Mor : Marthe Magnus/Magnesdtr fra Haus og far : Knud/Knut Mathias Olson fra Avaldsnaes, Förde, Rogaland.Er ikke alle kirkebökene fra denne perioden lagt ut paa nettet kanskje?mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg fann henne i døypte for Laksevåg som eg har registrert, men som enno ikkje er ferdig i korrektur til å leggjast ut på DP:F. 0910, hj.d. 1110, k.d. 2612 1884: Elisa Marie. Far: Verksarbeider Knud Matias Olsen, f. 1856, mor: Marte Magnesdatter, f. 1846. Adresse: Lille Damsgård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Gløymde å seie at 'SK' nok er Sandviken prestegjeld som vart skilt ut frå Krosskyrkja 1874. Fekk eiga kyrkje (sandvikskyrkja) 1881.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Nok en gang takk-:) Jeg lurte litt paa hva det betydde. Skjönte at K stod for kirke, men fantasien strakk ikke mere til.Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.