Gå til innhold
Arkivverket

[#11055] Etterlysning Johan Løkaas f 1863 bygningssnekker , Bodø år 1900


Gjest Gerd Hovdahl
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lise Hovdal

Det var vanskelig å få med alt i ett her. Når det gjelder anene til Inger Iversdatter(anenr.3) så hadde jeg det meste her fra før. Kilder her er: -Ministralbok for Vefsn 1727-1752 på mikrofilm PF- 403, og 1780-1799 på PF-404. -Bygdebok for Hemnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gerd Hovdahl

Hei Anne LiseDu er en ræser når det gjelder slekt, det har jeg sagt før. Men jeg er helt stum av beundring. Du må ikke slite deg ut. ser at du har holdt på til kl 03.54 i natt.Jeg skal se over papirene, men det kommer til å ta litt tid å komme gjennom alt dette. I dag er det sol, så det blir utedag.Tusen takk for det du og Geir har gjordt. MVH Gerd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg sier det igjen. Jeg hadde ikke greid dette uten Svein Edvardsen sine skifter, som gir svært mye informasjon, og Geir Tveraa. Det som ble litt dumt her føler jeg, er at jeg ikke fikk anenumrene under hverandre slik at det ble så oversiktlig som i 'Mine Dokumenter'. Vet at jeg skal ta ekstra linjeskift, men kan man gjøre det etter at man har klipt og limt over fra 'Mine Dokumenter' og hit? Jeg kan svært lite med klipping og liming, og dette var første gangen jeg fikk det til. Ellers må jeg vel også innrømme at når jeg holder på, så blir jeg like hektet på andres aner som på egne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Anne Lise Hovdal

Tar opp noe gammelt her. Du Gerd skriver i innlegg 16 om et portrettbilde av Maren Cicilie Torstensdatter og Henrik Gundersen Hovdal. Det bildet skulle jeg gjerne hatt kopi av, og jeg har samme mailadresse som tidligere: anlih@online.noHar du kommet noe videre siden 2003 på dem det ble skrevet om her. Nå holder jeg på med matrikkelen 1723 for Helgeland som jeg sikkert holder på med minst ut kommende uke, men etter det kan jeg gjerne finne mer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.