Gå til innhold
Arkivverket

[#11073] Etterkomarar av Gitle Olsen Gjerde, Voss


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg ynskjer informasjon om evt. etterkomarar av ovannemnde person. Han var fødd 23.12.1859-døydde 30.10.1945. Han var bs. på Haugemoen.Sidan det er 'ulovleg' å skriva om nolevande her på dig.ark. er e-mail adressa mi:mastokk2@online.no Takkar så mykje!! Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henrik Ullstad

jag tycker att du ska gå in och leta på sidan www.ullstad.com(jag vet att jag har föreslått det till andra med dåligt resultat men försøk), där finns några personer från gjerde runt den tiden du föreslår som hans fødelsedatum, du kan inte hitta några nu levande personer där utan att vara registererad och du kan bara registrera dig om du är slækt med någon i familjen. Så du kan gå in och kolla om det finns någon du känner igen, allt du behøver veta(om hur du søker osv.)står där.Mvh Henrik Ullstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Eg prøver meg igjen, men no lurar eg på om nokon kanskje har tilgong til kyrkjebøker, for å finna ein Gitle/Gjetle som konfirmert.Ifylgje Fam. Search vart det fødd ein Gjetle Olsen 23/12-1859 (ue) døypt 6/1-1860, far Ole Ellendsen og mor Eli Knudsdatter.Ifylgje FT 1865 bur han hjå Ole(far) og kona Marta,(bs.Hægh store) mora er då tjenestepige på prestegarden..Ifylgje FT 1875 er han flytta til mor si som og har gifta seg, ho er gift med Thorbjørn Nielssen, Kleivene/Klevene.Eg sat to timar på bibloteket igår og leita etter han blant konfirmerte (Renathe Wågenes har leita blant døypte utan å finna han), men eg veit at det er mange som er mykje betre enn meg til å lesa desse prestane si handskrift, nokre skriv heilt 'ubrukeleg'.Eg har prøvt i Vossaboki og, men der stod det så lite, at eg hadde lest gjennom sidene om 'Hægh store', mange gongar før eg fann noko... Det står forresten at Ole(i bygdeb.Olav)reiste til Amerika. Eg har prøvt å finna dei blant emigr. men dei for vel før 1874....Kanskje det finst bygdebøker som har meir opplysningar???Er det nokon som kan hjelpa meg med dette????Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg avsluttar med dette etterlysninga av Gitle Olsen, det ser ut for at han døydde barnlaus(forutan ei som han fekk i 1879, som reiste til USA)Eg tok for meg tlf.katalogen for Voss idag, og fann på den måten tak i ei dame som kunne fortelja nesten alt, også om forfedrane....TAKK til ho , visst ho les dette...Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.