Gå til innhold
Arkivverket

[#11131] Lambrechts fra Y.Sulen


Gjest Anne-Lise Mikalsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne-Lise Mikalsen

Leif Lambrechts fra Nåra,Y.Sulen f.1924,mulig gift med Sofie Husøy,f.1929. Hans far skal hete Lyder Lambrechts,mulig gift med en Astrid.Jeg har funnet 2 Lyder L.,ingen er gift med Astrid.(vigde i Solund 1881-1921.) Hvem var hans foreldre,kom de fra Lindås? Finnes det bygdebøker for Solund? V.h.Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Bygdebøker for Solund: 'Solund gards- og ættesoge' i 2 bind til 1980 av Alf Steinøy. Fikk tak i mitt eksemplar hos Kulturkontoret i Solund.Leiv Arnfinn Lambrechts, f. 1924 Nåra, g. 1950 Astrid Rasmusdtr. Ravnøy, f. 1929. Leiv var 4. barn til Lyder Karlson Lambrechts f. 1877 Nåra g.1 Oline Johannesdtr., d. 1919. G.2 Sofie Oline Larsdtr. Husøy, f. 1903. Lyder var sønn av Karl Peter Lambrechts f. 1846 i Lindås, d. 1896 g. 1874 Marthe Andreassdtr. Kversøy, f. 1848 d. 1917. Karl var sønn av løytnant Nicolai Nicolaison Lambrechts v/Bergenske infanteribrigade. Karl hadde 7 barn, Lyder hadde 7 barn og Leiv har 7 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Gisle Hersvik

Sidan det er ein annan Lambrechts-debatt så legg eg inn ei lenke til den; LenkeDet er vel far til løytnant N. N. Lambrecths som der er oppe til diskusjon.MVH Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.