Gå til innhold
Arkivverket

[#11132] Elen/Ellen Helene Monsdatter f.1869, Tysvær i Rogaland


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Elen si mor heitte Inger Helge/Hilje/Helje`s dotter Falkeid,(f.1832) ho fekk denne jenta med Mons Helge/Hilje/Heljesen 1869, dei var ikkje gift.Mons reiste til USA ca.1872.Elen vaks opp hjå bror til mora og kona hans(Kolbein Helgesen og hustru Johanna Ellefsdtr.) Der var ho til like før 1900, men kvar vart ho av etterpå???Ventar i spaning!! Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Er det ingen andre heller som klarar å finna denne dama?Ikkje FT 1900 heller? eg har prøvt sjølv, men eg har innsett at det er folk her i dette forumet, som har evner langt utover det eg kan....Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv Fiveland

Hei Mariann! I Tysvær Bygdebok 2, s. 216 finner jeg Elen og hennes mor under husmenn og andre under gården Falkeid. Her står det at Inger, født 1832 fikk Helge Andreas i 1861. Hans far het Anders Danielsen, Årvik og Elen helene i 1869 med Mons Helgesen Storhaug. De flyttet til Storhaug. hvor Inger ble gift med Ellef Johnsen Håland i 1872. Det var Ellefs tredje ekteskap. Det står ingenting om hvor Elen ble av etter dette,men Inger levde til 1901.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk!! No fekk eg (eller rettare sagt Rob i USA)veta litt meir ,til og med noko som eg ikkje spurde etter, kven som var far til fyrste barnet hennar, det var ikkje kjempebra!Det vert kanskje umogeleg å finna noko meir om Elen Helene....Takk igjen for responsen! Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Hei igjen, Mariann.Nei, denne Ellen ser det ikke ut til at det lar seg gjøre å finne med noe sikkerhet. En 'syyyltynn' kandidat _kan_ være en Ellen Børsheim bosatt som ugift enslig losjerende i Kristiania ved 1900-tellingen. Dette er ihvertfall en Ellen som er født i Tysvær, men fødselsåret avviker med ett år. Dessverre får vi ikke vite hennes farsnavn.Børsheim-gårdene finnes i Ulvik i Hardanger, og jeg kan ikke finne noen Elen/Ellen der ved ft. 1875, noe som _kan_ tyde at denne Ellen i Kristiania kun har vært i tjeneste der en tid, og så 'tatt opp' navnet.Som sagt, dette blir tynnere enn et hårstrå. Hadde man kunnet få en opplysning om denne Ellens patronym, så ville jo det kunne gi svaret. Kanskje hun døde i Kristiania?Ha nå ikke for store forhåpninger til denne Ellen, Mariann. Jeg var i sterk tvil om at jeg i det hele tatt skulle nevne henne, - men nå er det gjort.:)LenkeMvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Det enkleste blir vel å få gjort et oppslag i kirkeboken for å se hvilken Ellen som ble født den 18. januar 1868(eller -69?) i Tysvær. (Jeg overså at også fødselsdatoen var innført ved folket.)Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svaret!! Eg har lenge tenkt på å få lånt inn microfilmar frå Tysvær, også for å sjå etter om det står noko på utflytta, kvar ho for, eller kanskje ho døydde.... Eg hadde berre eit håp om at kanskje det var nokon som hadde gode idear/ting dei visste...Ho var i Tysvær til like før 1900(visst du les lengre oppe)etter det, er det uråd å finna ho!Det er snart eit år sidan eg byrja å 'hjelpa'? denne Rob i USA(eg har fått til noko....)og denne Elen har 'vore her' etterpå!!Eg MÅ berre finna ut av det! Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hmm, det hjalp lite å leita, det er ikkje alltid at den som leitar, finn....Eg fann ut at denne som eg leitar etter, ho var fødd 3.mars 1869.(og ikkje i januar slik som ho Arne fann i FT 1900)Eg prøvde diverse, men utan positivt resultat. Eg fann ei Helene Monsdtr.(gift med Halvar Andersen, Bakken, Torland), som ved barnets dåp var oppgjeven til å vera fødd 1864 ein stad, og neste gong ho hadde barnedåp var ho fødd 1865...Kunne det skje at ho faktisk sa 'feil'(4-5 år) årstall eller???? Er det nokon som har erfaring frå andre?Mest sannsynleg er det vel feil dame.....Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Mariann Stokken

Hei, kanskje det er nokon nye som er med, som har opplysningar om Elen Helene Monsdtr. f.mars 1869.Far:Mons Helgesen Storhaug mor:Ingrid Helgesdtr FalkeidMariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Hei. No er det lenge sidan eg prøvde å finna opplysningar om denne dama, som vart f. mars 1869 i Tysvær.Ho var dotter av Mons Helgesen Storhaug og Inger Helgesdtr. Falkeid, Tysvær (Rogaland)Mons var ikkje gift med mor til Elen. Han reiste til USA med kona si i 1872.Det hadde vore moro om nokon hadde svar på denne gåta!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Mariann Stokken

Hei. Eg prøver igjen. Eg har funne denne Hellena frå Tøsver, lurar på om nokon har ein god ide om korleis eg kan finna noko meir om denne. Eg vonar det kan vera den rette, med ca. 10 år feil alder.LenkeHar frå Statsarkivet i Stav. fått visst at der er ei Helene Monsen som er i teneste også i 1920 i Stavanger, men det var ikkje råd å finna henne i folkeregisteret der, ikkje seinare heller.Eg har også prøvt å finna henne blant døde/utflytta frå Tysvær, utan hell!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Meir enn tre år sidan eg prøvde på denne nøtta sist, prøver igjen :-)Har forresten sendt eit spørsmål til Statsarkivet ang. skifte etter mora hennar, men ikkje før idag, avdi eg ikkje har tenkt på det før :-/Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.