Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Kjellaug Robberstad Petit

[#11182] Død i Bergen 1854, post 22349: Bernt Olai Eriksen

Recommended Posts

Bernt Olai Eriksen døde 21.8.1854 av nervefeber. post 22349. Jeg tror hans kone er Karoline Eriksen, død 1.10.1912, lp.nr. 2819/165Finner henne og nevnt som Caroline Hotvaen ved et av barnas dåp. Christian Henrik Ferdinand 12.8.1848 og Sophie Lovise Marie 8/3/1851Mener de er foreldra til min Martin Johan Olai Eriksen 26/9/1845 - 6/1/1900 ettersom jeg finner de samme navn på hans barn senere og hans far er satt opp som Bernt Olai Eriksen da Martin Johan Olai giftet seg.Er det mulig å finne ut av dette? På forhånd takk.

Guest Yngve Nedrebø

Dødsfallsprotokollen forteller at avdøde var almisselem, og at han hadde etterlatt seg 'Enke og 3 umyndige Børn'. Skiftet ble sluttet som fattig 17. august.

Takk for opplysningen, det stod altså ikke navn på barna. Men da må det utvilsomt være de jeg har funner.Begriper bare ikke hvor hun og barna ble av etter på.Mvh Kjellaug

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.