Gå til innhold
Arkivverket

[#11190] David Davidsen. Fra Nystad i Finland. Født 1851. Hvem var hans foreldre?


Gjest Jorunn Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jorunn Olsen

Er det noen som kan hjelpe?David Davidsen er født i Nystad i Finland i 1851 men Nystad høres veldig svensk ut men kan ha tilhørt Finland i 1851? David er sjømann og bor i Moss ved ft. 1875. Finner han ikke i 1865. Når han gifter seg i 1881 med Anette Jørgine Jørgensdatter oppgir han farens navn til David Johansen, skipstømmerman. Finner ikke ham heller på noen folketelling. Er det noen som kan hjelpe blir jeg glad for og høre fra dere.MVH. Jorunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn Olsen

Hei WencheJo det er en mulighet.Når jeg ser nÆrmere på papirene fra giftemålet så er han født i Marsmåned 1851. Det står et navn som ser ut som LAKILAKE? LOKALAKE? .Der er han konfirmert. Mange takk for hjelpen.MVH. Jorunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn Olsen

Jo det kan være Lokalathi men det står med så tett og liten skrift at jeg kan ikke helt tyde hva det står, men jeg vill ta kontakt med forsamlingen du har oppgit e-mail adresen på. Mange takk for hjelpen Wenche.MVH: Jorunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.