Gå til innhold
Arkivverket

[#11216] Rognan, Fauske, Saltdal


Gjest A. Vingelven
 Del

Recommended Posts

Gjest A. Vingelven

Kan nokon hjelpe meg med følgande: Kornelia Johanna Mikkelsdatter født 1878 i Saltdal. Kven var foreldra? I 1900-tellinga er ho ugift tenar på Røkland med dottera Olga Kristofa Kristiansdatter f. 21-02 1898.Kven var far? Olga Kristofa flytta til Nordfjord og gifta seg ca 1924-25 med Mathias Rye, Gloppen. Olga brukte som ugift etternavnet Hansen.Håpar å få svar på dette som eg har leita så lenge etter! Anja Vingelven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Johan I. Borgos

Hei! Foreldre til KJM var Mikal Kristoffersen og Marthe Karine Jensdtr. Barnefaren var Kristian Martinus Hanssen (1870-1847) - han var gift tre ganger, men hadde bare dette barnet.Hilsen Johan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Vingelven

Hei Johan! Tusen takk for svar!Dette er til stor hjelp, det har vært helt umulig å finne ut av,det er så mange som heiter Hanssen.Kornelia var min manns oldemor(på morssida).Kvar vart det av ho? Eller Kristian Martinus? Det hadde vært fint å få greie på det. På forhånd takk! Mvh Anja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Hei igjen. Jeg tror jeg skal sette deg direkte i kontakt med hun som lager slektshistoria for Saltdal. Gå til www.borgos.nndata.no og send meg en mail. Johan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.