Gå til innhold
Arkivverket

[#11238] Guri? Jensdtr. f.1847 frå Rogaland. Til USA ca.1892-93, retur 1922-23


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Ho reiste til USA for å gifta seg med Mons Helgeson,(hans andre ekteskap) frå Tysvær(Rog). Frå vigsels attesten er det mogeleg å lesa: far Jens Toresen(det er svært utydeleg skrift) mor J....Guri(det er nokre bokst.etter J, men det er uråd å lesa dei)Larsen.Etter at Mons(Mons reiste til USA med 1. kona si og eit barn, i 1872) var død 1922 reiste ho tilbake til Norge, ho heitte då Gury Helgeson.I USA trur dei at ho kom frå Rogaland, men kanskje ho var frå ein annan stad? Og Guri kan jo komma frå mange namn, det vert kanskje for vanskeleg dette?Visst det ikkje er råd å finna ho i FT/emigrantprot.(eg har prøvt, utan å lukkast...)så er det kanskje nokon som kan fortelja korleis finna henne seinare, etter ho kom tilbake....Mvh.Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Har en (kanskje dårlig?) kandidat her. Ikke er det Rogaland heller, men sør i Hordaland.Om hennes fars etternavn kan ha blitt skrevet Tørrissen, så er det en mulighet. Var ikke mange alternative kandidater å finne.LenkeMvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Ser at det i basen 'Emigranter frå Bergen 1874 - 1930' finnes en Guri JOHNSDTR. Flatebø, ug. tjenestepige. f. 1847 i Kvindherred. Hun reiser fra Bergen den 21. april 1892.Jeg kan ikke i folket. finne noen Guri Johnsdatter f. i Kvindherred ca. 1847, derfor lurer jeg på om Johnsdatter kan være feilskrevet for Jensdatter(?)Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Fant dem.Just my luck! 1900-census-imagen har en inscannet tape-bit rett over Fru Mons Helgeson!!!! Men, jeg kan se hun var født i Mch (Mars) 1847. Og det snevrer jo inn en del. Iflg. samme census immigrerte hun i 1892 (det står at hun har vært i USA i 8 år, og det står at hun immigrerte i 1892)I 1920-censusen står det at begge to innvandret i 1872, og ble citizens i 1878. Men det er jo galt.Fruens navn var skrevet Gurie i 1920 Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Familysearch foreslår en Guri Jensen Event(s): Birth: 1847 Kvinnherad, Hordaland, Norway Parents: Father: Jens Torressen Family Mother: Guri Larsdrog dette ser ikke hoppende galt ut. Her bør vel kirkeboka komme med noe lurt? F.eks. fødselsmåned mars..... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Laila, alt positivt som kan seiast om deg har vore sagt før, både av meg og andre, men .....du er jo eit funn!!! (eg veit at du veit det, men ein god ting kan ikkje seiast for ofte :)))Hadde det berre vore mogeleg å finna meir om ho, etter ho kom tilbake...Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk også til deg Arne, det ser ut for at det vert jobba på spreng med dette!! Eg ser at innlegga dett inn før eg får tid til å svara.Eg har ikkje sett denne vigsels-attesten som eg henviser til, eg berre siterar Rob i USA... Dei er ikkje alltid like gode på å tyda norsk skrivemåte....Men det ser jammen ut til at de har klart å finna ho!!Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

FANTASTISK!!! Dette var jo heilt utruleg!!! Eg kom på (etter eg hadde skreve forrige innlegg) at eg har jo Kvinnherad bøkene på heimlån, så eg har funne familien hennar og. TUSEN TAKK TIL ARNE!!Dette vert nok populært i 'junaiten'!!Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rob Helgeson

Thank you All so very very much for all the help finding my step greatGrandmother Guri Helgeson. God Bless you all, Mariann Stokken,Sigbjørn Sandsmark,Arne Solås,and Laila N. Christiansen...It is good to know Geneology,It is Important to God too. Jesus has a very good family tree in the Bible, and everyperson is important in it. ( even if they are step relitives to him )... Thank you, Rob Helgeson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.