Gå til innhold
Arkivverket

[#11263] Eilert M Olsen - Bødker i Tromsø med frue


Gjest Håvard Hjorteland
 Del

Recommended Posts

Gjest Håvard Hjorteland

Hei, Jeg står helt fast med disse, forfedre til min kone. 1875, Tromsø: Eilert Martin Olsen hf g Bødkermester f. 1814 Bodø Omfretine?? Marie Olsen Kone g f. 1820 Christiansund1865, Tromsø: 2207 16 1 Eilert Olsen logerende Bødkermester g 52 m Bodø 2208 17 Amfretine?? Olsen* f Carlsen hans Kone g 45 k Christiansund2 av barnenes dåp: (Conrad Albert ble gift i Bergen) Edvard Otelius Eilertsen Tromsø 1842-29/11 Eilert Olsen-bædker og Andretine M. Henriksen 1843-05/02 Conrad Albert Eilertsen Tromsø 1845-15/01 Eilert Olsen-bødker og Omfaltine Carlsdtr 1845-13/04Vi ser Omfretine/Omfaltine - Henriksen/Karlsdtr. om hverandre, og jeg kommer ikke videre, hverken i Bodø elle Kristiansund. Kan noen hjelpe meg på rett spor ?Hilsen Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Sjekket Familysearch: IGI Eilert Martinus Olsen 26 år, far Christian Olsen, ble gift 2/11 1841 Tromsø med Omphretine Marie Carlsd. 21 år, far Carl Henrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Hjorteland

Takk skal du ha Berit, jeg hadde allerede søkt der selv også, uten å finne deres vigsel. Jeg har nok ikke brukt helt riktig bokstavkombinasjon. Jeg må si jeg foretrekker søking i Digitalarkivet fremfor de Amerikanske databasene. Nå har jeg iallefall mer å gå på mht farsnavn, takk igjenn.Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.