Gå til innhold
Arkivverket

[#11291] Vigde i Bergen 1875/post 30882/Sofie L. M. Eriksen


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Under vigde i Bergen 1816-1911, finner jeg post 30882 : Brud Sofie Lovise Marie Eriksen alder 24 år Brudgom Severin Annanias Larsen alder 25 år. Vigd i Bergen den 14.2.1875.Begge født i Bergen.Står det navn på foreldre her?På forhånd takk.mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge databasen over døpte i Bergen her på Digitalarkivet fant jeg følgende.Sophie Marie Lovise født 08.03 og døpt 30.03-1850 i Domkirken.Foreldrene var Berent Olai Erichsen og Caroline Hotvaen.I merknadsfeltet står der frit.Severin Annanias født 12.01 og døpt 03.02.1850 i Korskirken.Foreldrene var Lars Sjursen og Berthe Elisabeth Knudsdtr.Dette var de to eneste kandidatene som passet. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk skal du ha. Jeg hadde ikke sett mulige foreldre til Severin Annanias.Det var her jeg såg Hotvaen og, det jeg lurer på er om det kan være en skrivefeil og at moren egentlig har et annet navn ettersom jeg ikke finner ut av Hotvaen.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.