Gå til innhold
Arkivverket

[#11296] Etterkommere av Ingeborg Knutsdatter Vuttudal


Gjest idar klungervik
 Del

Recommended Posts

Gjest idar klungervik

Ingeborg Knutsdatter Vuttudal født i Vuttudalen ca 1869. Foreldre Marit Andersdatter Skorildrydningen og Knut Olsen Vuttudal. Ingeborg fikk en sønn med Lars Thomassen Dørdal i 1896 ved navn Martin. På slektsbiblioteket fant jeg en som etterlyste slektninger av Ingeborg. Har desverre ikk eannet en hennes navn Catriona Kvikne.idar klungervik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

Jeg er også interessert i etterkommere etter Martin Larsen, f. i 1896. Jeg har også oppført at Ingeborg Knutsdatter og Lars Thomassen hadde nok en sønn sammen. Kristian Larsen, f. 26.9 1891. Far til Lars Thomassen var Thomas Paulsen Tverdal, f. 21.4. 1850, d. 2.5 1904. (Han tilhører slekta mi). Mor til Lars er Martha Olsdt. Solem, f. ca. 1833.Jeg fant e e-postadresse til Catriona Kvikne på søkemotoren 'Google' og sendte henne e mail og ba henne sjekke denne etterlysningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Bare slik at det er sagt, alle som er 'medlemmer' på Slektsbiblioteket.com har også sine e-post adresser der. Både i 'medlemsskap' og sammen med etterlysningene. Så også Catriona Kvikne. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest idar klungervik

Takk til deg Inger Ingeborg og Lars hadde ihvertfall 3 kanskje 4 barn. Kristian f 1891 bodde hos besteforeldrene i Vuttudal 1900 det samme med Martin. Marit bodde hos sin mor på Oppøyen. Har også en som heter Ivar. Han er jeg usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.