Gå til innhold
Arkivverket

[#11348] Feil i hovudløkka


Gjest Inger Tysland
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

No er det ordna. Beklager at det tok litt tid; ei gruppe grunnfagsstudentar inviterte på middag og då får Digitalarkivet andreprioritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Debatten virkar som den skal, men feilen i databasen dukka opp att. Den er litt vrang, så eg veit ikkje heilt om eg får det til før i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No fungerere ting att. Det er ein feil i databasen som held styr på sesjonane; noko som m.a. gjer det mogeleg for deg å utføra lansomfemnande søk. Denne datgabasen har fungert greitt i mange år, utan tull i det heile. Det har heller ikkje blitt gjort forandringar i det siste, så det er litt vanskeleg å forstå kvifor den no skulle børja tulla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Inntil me har funne ut kva det er som går galt må de rekna med at systemet er ustabilt. Me prøver så gopdt me kan å få orden på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No ser det ut som me har funne feilen. Men ein kan bli overtruisk; det var ein svakhet i programmet som gjorde at ting KUNNE gå galt. Det har det ikkje gjort på fire år. Men no slo det til fire gonger på eit døger, utan eg er i stand til å sjå at det er nokon samanheng mellom dei. Er det datanissen som slo til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Nissen var nok utan tvil sur fordi han ikkje fekk delta i middagen. Har de ikkje litt restar å setje fram, eller i nødsfall noko graut ;-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.