Gå til innhold
Arkivverket

[#11432] Trondheim / New York / Winnipeg Man Canada


Gjest Roar Kvam
 Del

Recommended Posts

Hei alle sammen. Jeg nøster opp mine aner bakover i tid. Men har en vanskelig sak her. Min Morfar Oskar Alf Pedersen eller som han skrev i brevene (Oscar Pederson)f.20.09.1899 reiste over til Amerika 1925/26 og drev med fiske snekering med mere. Han skrev brev til min mormor, men i 1928 lekket det frem av brev at han hadde dame® på si. Så opphørte plutselig brevene. Han hadde en venn der som Het Egil Loe adr.325 Logan ave, Winnipeg man Canada. Det ble sendt etterlysning i noen aviser og konsulatet ble varslet, men han meldte seg ikke. Han skrev i en av de siste brevene 15.02.1928 at han skulle til New York for å søke jobb. Siste brevet ble postet 03.04.1928. Her er adresser han brukte: mr. Oscar Peterson s/s Chester Sun Sun Oil co Marcus hook pa, USA. 211 Walnut st Phila. p.a USA. Dette skulle vært skrevet på engelsk, men det er jeg for dårlig til å skrive. Er det noen her som kan hjelpe meg. med hilsen: Roar Kvam Klostergt 8. 7030 Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Godmorgon Roar, eg ser det er fleire morgonfuglar her......Visst han kalla seg Pederson(48 stk) så døydde han før dei begynte å bruka dette trygdesystemet som dei har (Social Security Death Index frå ca.1950)i USA, eller så kalla han seg Peterson, dei er det 528 av, eg hadde ikkje tid til å gå gjennom dette no......Eller kanskje han lever enno!! det har jo vore fleire i det siste(i Norge) som er fødd på same tid som mine besteforeldre(ca.1892-93)som lever enno....Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen, eg har leita gjennom alle med namn Oscar Petersen, Pedersen, Peterson, Pederson, og det eg sit igjen med er to stk. f. 29.09.1899, med namn Oscar, den eine heiter Oscar T Pederson. Og ein som heiter Oscar Pederson f.28.09 1899.Eg fann ein i NY (FT 1930) som ikkje var mogeleg å sjå på skjermen(ingen link) Men eg fann også ein som var gift med ei finsk dame, som var 32, som kom til USA 1925, og som gifta seg då han var 25.Far hans var svensk, mora norsk, og han var norsk sjølv, men det er nok ikkje han, han gifta seg vel ikkje med det same han kom til USA....det var berre eit litt artig samantreff....Eg trur nok du har rett i at dette vert vanskeleg, dvs. kanskje Laila klarar dette og....Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var gift i Norge med min mormor og hadde to døtre. Men ifølge et brev fra hans venn til min mormor står det at han drev et upassende liv til gift mann og være. Han kan ha startet et nytt liv der over. Hvor hvar det du fant dataene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Her går det unna.Du er helt nødt til å vite mer om mannen før du kan begynne å lete etter etterkommere.Når giftet Oscar seg i Norge? (Jeg har en ide)Dersom du med 'søkerside' mener en etterlysnings-side, kan du prøve på Message-boards på www.ancestry.com eller www.genealogy.comLaila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei! Dei opplysningane om dei tre Oscar Pederson, var funne på SSDI, det er gratis.Dei andre to(det er X antall Pederson, Peterson m.m. der) fann eg i folketeljinga 1930. Den må du abonnera på hos Ancestry.com.Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N B Macdonald

Hallo Roar!På USA-kartet mitt (2001 utgåva) finn eg Walnut St. i Philadelphia. Gata går gjennom den mest historiske bydelen, heilt sentralt i den historiske byen.Marcus Hook er på søraust sida av The Delaware River nett der Pennsylvania - New Jersey - Delaware møtest. På dette kartet ser eg ikkje kva for ein av dei tre delstatane Marcus Hook er i. Men Chester, om lag rett over elva, er i Pennsylvania.Byane Philadelphia, Pennsylvania og Wilmington, Delaware er no nesten samanvaksne og Marcus Hook er nærare Wilmington enn Philadelphia.Innbyggjartalet i fjor, Marcus Hook, er ca. 2500 og Chester har vel 40 000 sjeler.Marcus Hook-adressa du oppgir ser ut til å vere arbeidsgjevaren si, kan hende?Lykke til!Nina Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.