Gå til innhold
Arkivverket

[#11456] Prøver igjen om det er kommet til nye som vet.


Gjest Trond Strandhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Trond Strandhaug

Kjenner noen til etterkommere etter denne familien 'telt' i Botne i 1900 Hans Knudsen Hf 1858 Odalen, Høiby Hed Regine f Tobiassen Hm 1861 Leknæs prg. Knud Torleiv Knudsen Søn 15071898 SandemvhTrond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Sjansen for å få svar på dette er nok vesentlig større hvis du bruker en mer informativ tittel på innlegget ditt. Ta med navn, tidsangivelse, sted (inkl. fylke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Trond,Om du mot formodning fortsatt skulle mene at overskriften du valgt er bra, så sliter vi rent kommunikasjonsmessig her. Den er nemlig totalt meningsløs for alle andre enn deg selv. Jeg har 'klikket' meg inn her nesten mer av irritasjon enn av nysgjerrighet, og jeg er ikke alene.Jeg svarer deg på spørsmålet under en mulig tråd du selv skulle ha lagt ut, nemlig: 'Odalsfolk i Botne - etterkommere'.mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Enig, Are! Kriteriet er jo antall svar i riktig retning, ikke antall mennesker som har giddet å klikke på en intetsigende overskrift. Og når man i tillegg synes at lykken er 300 lesere, ikke 2 svar...... hrmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.