Gå til innhold
Arkivverket

[#11467] Foreldre til Olga Johanne Olsdatter


Gjest John Aalen
 Del

Recommended Posts

Gjest John Aalen

Mi oldemor skal være født i Vågan i Lofoten den 22 nov.1884.Har søkt etter hennes foreldre uten å lykkes.Vet at hun hadde en eldre bror med navn Gustav.Hilsen J.Aalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Er du sikker på at hun var født i Vågan? På Family Search finner jeg en Olga Olsdtr f. 1884 i Steine i Lofoten gift 1902 med Alfred Kleboe.Ellers er det en Olga Olsdtr i 1900 ft for Vågan, men hun er født i 1883.LenkeDet kan jo være at det er galt fødselsår for henne, det skjer i folketellingene.mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Aalen

Til Kjellaug. Takker for svar, min oldemor sa alltid at hun var fra en plass som heter Holandshavn og som jeg er blitt fortalt skulle være i Vågan i Lofoten.Hun ble gift med Elias Hansen, født den 31 juli 1882 på Karlsøy i Troms.Hun reiste til Karlsøy og var i tjeneste hos sin bror Gustav før hun ble gift med min oldefar. Hilsen J.Aalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Da er det vel broren Gustav du vil finne på gården Skatøren på Karlsøy i Troms 1900.Han er født 1877 i Vaagan i Nordland og gift.Jeg tror jeg ville tatt en titt i kirkeboken for Vaagan og sett om jeg kunne finne dåpen til Gustav. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.