Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Thea Irene Brox Rasmussen

[#11497] Året 1945 - Egil Johansen, Gardermogt. 10, Trondheim

Recommended Posts

I 1945 ble jeg født i Trondheim og min mor oppga dette navnet/adr. som bosted etter fødselen. Min mor var evakuert fra Finnmark. Er det noen som vet om Egil Johansen fortsatt lever? Om evt. etterkommere leser dette, håper jeg de vil kontakte meg på E-mail. mvh Thea Irene Brox Rasmussen

Guest Sigbjørn Sandsmark

Da må du vel oppgi din E adresse? Eller er det en lur måte å finne den på? Mvh Sig---

Beklager så mye! E-mail: irene-r@c2i.net mvh Thea Irene

Guest Roar Kvam

Det er ført opp 6 stk Egil Johansen i telefonkatalogen. Det er tre stk uten mobil som kansje er aktuelle. Hilsen Roar

Guest Hallvard Bragstad

Søk på skattelistene i Bergens Tidende: http://www.bt.no/skatt/Her får du opp fødselsdata på nålevende personer, du kan søke på fylke og kommune.Skattelistene for Trondheim oppgir da 4 Egil Johansen, en født 1934, en 1942, og to født på 1960-tallet.

Guest T.I.Brox Rasmussen

Takk skal dere ha, begge to. Hallvard avklarte situasjonen. Egil Johansen lever kanskje, men ikke i Trondheim. I alle fall må han være 'godt voksen' i dag. Tror at de tok i mot 'flyktninger' den gang, men lurte på om de kanskje også var slekt. Leter nemlig etter Trondheimsslekt - jeg vet de finnes! Takk for hjelpen - Thea Irene

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.