Gå til innhold
Arkivverket

[#11497] Året 1945 - Egil Johansen, Gardermogt. 10, Trondheim


Gjest Thea Irene Brox Rasmussen
 Del

Recommended Posts

Gjest Thea Irene Brox Rasmussen

I 1945 ble jeg født i Trondheim og min mor oppga dette navnet/adr. som bosted etter fødselen. Min mor var evakuert fra Finnmark. Er det noen som vet om Egil Johansen fortsatt lever? Om evt. etterkommere leser dette, håper jeg de vil kontakte meg på E-mail. mvh Thea Irene Brox Rasmussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvard Bragstad

Søk på skattelistene i Bergens Tidende: http://www.bt.no/skatt/Her får du opp fødselsdata på nålevende personer, du kan søke på fylke og kommune.Skattelistene for Trondheim oppgir da 4 Egil Johansen, en født 1934, en 1942, og to født på 1960-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest T.I.Brox Rasmussen

Takk skal dere ha, begge to. Hallvard avklarte situasjonen. Egil Johansen lever kanskje, men ikke i Trondheim. I alle fall må han være 'godt voksen' i dag. Tror at de tok i mot 'flyktninger' den gang, men lurte på om de kanskje også var slekt. Leter nemlig etter Trondheimsslekt - jeg vet de finnes! Takk for hjelpen - Thea Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.