Gå til innhold
Arkivverket

[#11547] Sylling kirke i Lier-Buskerud


Gjest Roar Kristensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Roar Kristensen

Hei,Jeg er på søk etter mine aner fra Lier ( Sylling) og søker etter dåps, vigsel informasjon fra Sylling kirke i perioden 1888 - 1894. Det jeg lurer på er følgende:Finnes dåps og vigsel informasjon fra Sylling kirke i nevnte periode i Lier kirkeboka - MINI 15 1883 1894? ( eller andre steder)Den har under merknadsfeltet 'Prestegjeldet. Fødte. Dødfødte. Innfl. Konf. Frogner, Drammen og Tranby. Vigde til 1895. Utfl. til 1896.'Hvordan leser jeg merknadsfeltet? Er det kun info fra Frogner og Tranby, men ikke Sylling?mvh Roar Kristensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

Jeg har ikke denne kirkeboka, men det ser ut som om det bare er konfirmanter fra Frogner-Drammen(?) og Tranby, resten burde jo være der når det står 'prestegjeldet'. Konfirmanter fra Sylling finner du muligens i Sjåstad kirke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.