Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Eva Vedahl

[#11565] Stortingsrepresentant fra Høland

Recommended Posts

Guest Eva Vedahl

Jeg prøver å hjelpe min tante med å finne foreldrene til en inngiftet onkel av henne. Hun sa han het Kristian Solli eller noe som ligner på Solli og han skal være født på siste halvdel av 1800 tallet. Hun sa han hadde sittet på stortinget og er interssert i hvem han var sønn av. Håper noen kan hjelpe.

Guest Kristian Hunskaar

På denne sida kan du søke etter stortingsrepresentanter 1945-97, men jeg fant dessverre ingen passende med 'sol' i etternavnet:Lenke

Guest Ketil Harbek

Her finner du alle fra 1814: LenkeJeg har fant ingen Solli/Sollie/Sollid i tidsrommet 1880-1945. (Søkte på 'inneholder solli'.)

Guest Bjørn Davidsen

Her er ein kandidat:Sole, Christian (1896-1980) HøyreStortingsperioder: Vararepresentant nr. 1 for Rogaland 1945-49, H.Biografiske opplysninger:Personalia: Født 13.11.1896. Død 1.4.1980.

Guest Bjørn Davidsen

Eg gløymde å skrive at kjelde var Stortinget si liste over representantar og vararepresentantar 1945-2002.Sjå http://www.stortinget.no

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.