Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Tone Tjensvold Barstad

[#11617] Feyling

Recommended Posts

Gjest Tone Tjensvold Barstad

Min svigerfar, Alf L. Barstad, laget gjennom ca. 50 år en stamtavle over etterkommere av Ludwig Casparsen Feyling (1745 - 1818). Ludwig Casparsen Feyling var født i 1745 i byen Waldgirmes, Tyskland og ble gift i Egersund med Kristine Clausdatter.Ludwig og Kristine hadde 8 barn - 4 sønner og 4 døtre. Bare en av sønnene, Ludvig Ludvigsen Feyling, ble boende i Egersund.Ludwig Casparsen Feyling er stamfar til alle Feylingene i Norge.Jeg ønsker nå å fullføre min svigerfars 'verk' og ønsker i den forbindelse kontakt med alle Feylinger i Norge eller Utlandet.For å sitere fra permen som min svigerfar laget før sin død : ' målsettingen for dette arbeide er at flest mulig, helst alle etterkommere av Ludwig Casparsen Feyling, som har Feyling som etternavn (eller har Feyling som mellomnavn,) skal være representert i denne stamtalven. Undertegnede vil derfor være meget takknemlig for å få opplysning om 'Feylinger' som ikke er kommet med i utgaven som er datert 1997. Nye opplysninger og tilføyelser mottas med takk. Egersund 1. aug. 1997 Alf L. Barstad.'.Har noen opplysninger om Feylinger, vennligst kontakt meg på tonba@online.nomvh Tone Tjensvold Barstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.