Gå til innhold
Arkivverket

[#11620] Hadsel kirkebok 888.C05 - Jobora Nicoline


Gjest Erling Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Erling Kristiansen

Hei!Jeg har sett på denne kirkeboken, men det er feil på filmen. Et stort strek kommer over moren til denne piken. Hun er født 23 januar 1880 og hennes far var Robert Hansen f: 1848, mens hennes mor kommer bort under streket men er født 1859.Kan noen si meg navnet på denne moren og tyde anmerkning på denne piken.Jeg har dessverre ikke noen mulighet til å komme meg til Statsarkivet selv ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jobora/Jabora f. 23/1, hj.døpt 7/2, kirken 1/8 1880. Mor Jaakime Karoline/Koroline. Anm: Hjemmedøpt av provst Kyhn. Vidner Johan Martin Hadselhavn og Peter Olsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling Kristiansen

Hei!Takk for innleggett, men det ser ut som det er uenighet mellom fornavnet. Fra første innlegg - Jochumine Karoline Schultz til ditt Jaakime Karoline, men kan vi si oss enig at etternavnet Schultz er riktig?mvh Erling Kristiansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg vet ikke, da det kun sto det som jeg skrev. Antagelig skrevet som man uttalte det(fort), eller klengenavn. Du får spørre Johan fra hvilken kilde han har navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.