Gå til innhold
Arkivverket

[#11629] Slekt i Amerika


Gjest Aksel H. Holdhus
 Del

Recommended Posts

Gjest Aksel H. Holdhus

Prøver å finna etterkomarar av Lasse Pedersen Bjelland, som emigrerte til Amerika 12. april 1883 med 'Cunard Linie' frå Bergen hamn. Han vart gift i Amerika og levde i 1933. Fødselsåret hans er 1858, og han vaks opp dels i Sund på Hufteren og på Holdhus i Fusa. Foreldra heitte Mette Hansdtr. Holdhus (f. 1832) og Peder Lasseson Rongestveit (f. 1831).Kan nokon hjelpa? Venleg helsing Aksel H. Holdhus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei! Det er ingen som kan passe med navnet Bjelland i 1920-censusen. (Har også prøvd med soundex-søk). Han kan ha brukt Pedersen-navnet i stedet (Peterson). Reiste han sammen med en tante?Har du flere opplysninger? Hvor han havnet? Hvordan vet du at han levde i 1933? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aksel H. Holdhus

Til Laila K.: Tusen takk for telefonkatalog-tipset! Skal sjekka det ut. Til Laila N. C.: Eg veit ikkje om han skifta namn i Amerika, men dette høyrest naturleg ut. Skal sjekka Peterson-namnet. Frå skipslistene til Bergen hamn (Digitalarkivet) er det fleire i reisefølgjet som hadde heimeadresse i Sund. Om nokon av desse er i slekt med Lasse P. Bjelland, skal eg prøva å finna ut av. At han levde i 1933 er dokumentert i ei handskriven slektsrull utført av bestefar min. (Oldefar min, Hans holdhus var fetteren til Lasse.) I bygdeboka står det òg at Lasse sjølv vart fødd i USA. Kor lenge familien budde der før dei vende attende til Noreg, er uvisst. Adressa er òg ukjend. Takk for hjelpa så langt! Helsing Aksel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.