Gå til innhold
Arkivverket

[#11654] Akershus, Urskoug (Aurskog), Kristian Hansen, f. 1832


Gjest Torbjørn Ellingsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Ellingsen

Har noen tilgang til kilder som kan fortelle hvem som var foreldre til Kristian Hansen, født 1832 i Urskoug?Kristian står i FT1865: LenkeJeg kan ikke se at det er andre med samme navn født samme tid/sted i FT65, så det er kanskje en mulighet til å finne opphavet hans?mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marita Brandsøy Lystad

HeiPå familysearch finner jeg to stk Christian Hansen f. 1832 i Høland. Dette er vel i Aurskog- distriktet, etter det jeg vet. Kanskje det er en av disse du leter etter?Christian Hansen f. 19.12 1832 døpt 01.01 1833 Foreldre: Hans Jacobsen og Sophia HansdatterChristian Hansen f. 18.09 1832 døpt 14.10 1832 Foreldre: Hans Johannesen og Anna HalvorsdatterOpplysningene er fra Høland, den norske kirke.Mvh Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Ellingsen

HeiTakk for hjelpen Marita, men jeg oppfatter RA dithen at kilder som baserer seg på kirkebøker fra Høland dekker Høland eller Løken med Bjørkelangen kapell, Søndre Høland (inntil 1931 kalt Hemnes) og Setskog.Aurskog og Blaker står oppført for seg. Det betyr vel at disse ikke kan være rett person?Fortsatt takknemlig for hjelp!mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.