Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Mari Anne Næsheim Hall

[#11678] Rasmuss Pettesen Strømsing

Recommended Posts

Rasmuss Pettersen Stømsing. f. 1776 eller 1785. Foreldrene var Petter Rasmussen Strømsing 1757 - 1836, Gunnhild Torsdt 1756- 1831. Rasmuss var første gang gift med Anne Kristine Halvorsdatter. De to budde ei tid på Fiskland i Åseral, derfra flyttet de til Øyulvstad i Åseral. Kona døde på Øyulvstad. Etter dette giftet Rasmuss seg med en enke fra Eiken. disse to bodde på Hobborsland. Etter at Rasmuss ble enkemann igjen, flyttet han til Fjotland, her døde han på en plass som hette Dalland. Rasmuss var messingsmed og hestehandler. Lurer på om det er noen som vet mer om denne Rasmuss ? Alt er av interesse .Mari Anne N. Hall

Guest Arne Robertsen

Mari Anne. Kan du oppgi din e.mailadresse så skal jeg sende deg noe. Tar en kopi fra BK og sender deg i så fall. Der står Rasmus sine søsken, foreldre og besteforeldre. mvh arne

Min e mail er mawnh@online.no Vet du mer om denne Strømsing ?

Guest Sigbjørn Sandsmark

Og den som lurer på hvem Mari Anne er klikk her: http:www.histkrim.com/ Sig---

Guest Sigbjørn Sandsmark

Adressen jeg la inn ble ikke klikkbar-men blondina skjuler seg bak den likevel. Sig---

Hei sig. du fant meg her også !

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.