Gå til innhold
Arkivverket

[#11679] Maren Turine Tollefsdatter og Poul Lauritz Larsen fra Langesund?


Gjest Liv Ofsdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Ofsdal

Kan noen hjelpe meg med etterkommere etter mine tippoldeforeldre - Maren Turine Tollefsdatter f. 1838 og Poul Lauritz Larsen f. 1822? Poul var fra Langesund, og Maren kom fra Brevik. De bodde i Langesund. Min oldemor - Anna Petrea Paulsen eller Paulsdatter -er barn nr. 4. De 3 andre het antagelig Carl L., Oluf og Pauline eller Paulus. Vil gjerne vite litt mer om denne familien. Mvh Liv Ofsdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Hansen

Fant noe mer her.telling for Langesund 1885. Gate Skarpenord.Paul Larsen f. 1823 Langesund, arbeidsmann Maren Thorine f. 1839 Brevik Carl f. 1859, sjømann Oluf f. 1860 sjømann Anna Petrea f. 1865 Anneli f. 1877Fant også dette i Family search, mormonerene. Anna Petrea dpt. 26des.1866 i Langesund Carl Lauritz dpt. 26des. 1860 Oluf Carenius dpt. 10 aug.1862 Pauline Marie dpt. 11 des.1864 du må nesten sjekke personene i kirkebøkene, iallefall opplysningene fra Familysearch. Jeg kan se om jeg kan finne ut noe mer for deg senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.