Gå til innhold
Arkivverket

[#11682] Dagfinrud, Nord Odal


Gjest Marit Ellefsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Ellefsen

Er det noen som forsker på slekten Dagfinrud, ev. plassen Fagerlia i Sør Odal? Leter etter etterkommere etter Tosten Andersen Dagfinrud (f.1809)g.m. Johanne Larsdatter(f.1809. Mvh Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Evensen

Hei. Jeg har en del om denne familien. Det er under utarbeidelse nye reviderte utgave av bygdebøkene for både Nord-Odal og Sør-Odal. Jeg er en del involvert i dette arbeidet og har derfor samlet sammen en del fra både Odalen og omkringliggende bygder og har hittil registrert 471 etterkommere etter Tosten og Johanne. Men denne listen kan enkelt gjøres lengre, for jeg har ikke gjort noe med den på en stund nå. Mvh Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Ellefsen

Hei Pål, jeg tar gjerne i mot alt du måtte ha av info om dem!!!! Jeg vet endel om 'min' gren, men ingenting om de andre etterkommerne. Kan du kontakte meg på eteam@online.no? Mvh Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Marit Ellefsen

Hei Pål. Du skriver at du har mye om familen fra Dagfinrud og deres etterkommere, men har ikke hørt noe mer fra deg. Venter spent på svar!! Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Liv Løvtjernet

Hei Marit!Ser det er noen år siden innleggene ble skrevet, men har du fått mer opplysninger ang. Johanne Larsdt. og Tosten Andersen Dagfinrud? Min svoger er tipp-tipp-oldebarn av dem. Jeg har bakover på Johanne, men ikke på Tosten.Mvh. Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lena Berg Nordlli

Tosten (f. 19/6 1809 - 24/11 1895), var sønn til Anders Finnsen Øver-Kjernli (1775-10/7 1856) gift 1797 m Goro Persd fra Klengerud u. Føsker (1765 - 28/3 1849). Om slekta videre bakover her, finner du mye i Nord-Odal bygdebok, bind II. (mest i ny utg), under kapittelet 'Trautskogen'.Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Selland

Hei Liv. Jeg har mye om denne familien. Tosten og Johanne er mine tipp-tippoldeforeldre. Ta gjerne kontakt på 'marit1krøllalfahome.no' Mvh Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.