Gå til innhold
Arkivverket

[#11727] Juliana Karlsdatter fra Gudbrandsdalen


Gjest Kai Samuel Gurrik Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai Samuel Gurrik Larsen

Jeg er på leting etter av av min mors forfedre. Hennes navn var som nevnt over Juliana Karlsdatter født:1803 i Gudbrandsdalen Døpt: Konfirmert: Gift:26.12.1844 i Õstmark,Värmland, Sverige Død:15.04.1891 Begravet:Hun var gift med Johan Peter Wigardt Født:24.02.1802 i Dala - Järna, Sverige Død:05.07.1871 i Õstmark, Värmland, SverigeDisse hadde 8 barn som jeg har rede for!!!Juliana's foreldre var:-Karl 'Fant - Karl' Johannesson Palm Rosenberg < f.1775og-Magdalena Børresdatter f.1775ca.Jeg er innterisert i alt av opplysninger rundt disse personene både på godt og vondt. Jeg tar imot alt med åpne armer!!! Håper på hjelp og event. svar for videre kontakt via mail hvis du ikke ønsker å publisere dette i debatten. Ser helst at vi tar det her!!!Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Robertsen

Hei Kai. Fant-Karl var et buronavn. Han var en skikkelig violinist, han hadde med seg tidens borgerlige dansemusikk på sine reiser i bygdenorge i første halvdelen av 1800 tallet. Det og mer til finner du på Anbytarforum under Rosenberg fom 19.jan 2000. Monika, merk deg det, la oså inn innlegg der. Les dem så får du vel det som er kommet fram hittil. En webside «Lattjo dives sass dinglare» omhandler Wigart-slekten. mvh arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.