Gå til innhold
Arkivverket

[#11739] Anna Albinsen gift med Ole Olsen


Gjest S. Hansen
 Del

Recommended Posts

Mine oldeforeldre er: Anna Mathilde Albertine Albinsen, født 7 mai 1893, død september 1963 Gift med Ole Anton Olsen, født 1890 ca 13-14 juni, døde 18.desember 1953. Gift i Haflund Kapell i Skjeberg.Jeg lurer på spesielt på hvem hans (min olderars) far var og hva han jobbet med. Når han var født og når han døde.Dette er et tabuemne i min familie. Ingen snakker om han i hele tatt og spør jeg blir alle stille. Men jeg skjønner ikke noe av dette søkesystemet på internett. Har strevd i flere måneder og kommer ingen vei. Er det noen som kan hjelpe meg?Takknemmelig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Ørvig

Hei Dersom din oldefar ble født i Skjeberg er kanskje dette din tippoldefar (folketellingen 1900, Skjeberg): Anton Ols. - stenhugger - f.1851, Edsberg Han var gift med: Marte Ols. f.1858. De har barna: Ole (riktignok oppført uten navnet Anton) f.1890. Mina f.1893 Anna f.1895 Hanna f.09.12.1898Hilsen Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.