Gå til innhold
Arkivverket

[#11754] Plassen Munkebyvald - Verdal i Nord-Trøndelag


Gjest Sissel Endresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sissel Endresen

Noen av mine aner er fra plassen Munkebyvald i Verdalen, jeg greier ikke å finne ut av denne plassen og jeg håper noen kan hjelpe meg med å finne ut hvilken gård denne plassen lå under.Min ane heter Kristian Johansen Munkebyvald og er født ca. 1824 og kom fra denne plassen i Verdal. Hans far hette Johan Olausen Bergsvald. Håper noen kan hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg kan ikke finne Christian oppført under døpte i Verdal.Det finnes en Munkebye gård i Skogn iflg. folketellingen, og Bergsvald kan jo være under Berg i Verdal. Men, hvorfor er du så sikker på at familien kommer fra Verdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild E. Pettersen

Munkebyvald er/har utvilsomt vært en plass under gården Munkby i Levanger kommune. Rundt 1825 tilhørte vel gården Skogn prestegjeld, Levanger/ Frol sogn. På gården Munkeby finnes forøvrig ruinene etter en klosterkirke fra 1100-tallet. Her lå et cistercienserkloster fra ca 1150 til 1200. Det finnes gårds og slektshistorie for tidligere Frol kommune og kirkebøkene for Skogn prestegjeld finnes enten som kopier eller avskrift ved Levanger bibliotek. Har dessverre ikke bygdebøkene hjemme, men han sjekke når jeg kommer på kontoret på mandag.Mh.: Arild E. Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thomas Berg

I Skogn historie, Folk og Heimar, Band VI, Frol II er det nemnt opp nokre familiar som budde på husmannsplassar under Munkeby som ein ikkje finn bustaden til. Ein av desse familane er: Christian Johansen f. 1822 g. 1843 med Karen Anna Ellingsdt. Reistadvald. Born er Johan Martin f. 1843 og Elen Anna f. 1846. Dersom dette er den familien du leitar etter må ein sjå i kyrkjeboka for Skogn prestegjeld. Eg kan sjå på dette, men ønskjer melding om dette er rette familien å søke etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thomas Berg

No har eg sett på spørsmålet ditt saman med T.O. som du kjenner til. Det er ingen tvil om at Christian budde på ein plass, Munkebyvald, under ein av gardane Munkeby. Dei som har skreve bygdeboka om Frol har ikkje kunne stadfesta kor plass han budde på. Munkeby ligg omlag 5-6 km. frå Levanger by. Det eg har funne er at Christian vart født 19.06.1823 og døypt 20.07 i Levanger kirke. Foreldre var ungk. Johan Clausen Nygjerdet og pike Martha Andersdt. Munkebyvald. Han vart konf. 07.10.1838 i Levanger k. Far var Johan Clausen, mens mora har fått eit namn i tillegg, Anne Martha Andersdt. Så blir han gift 17.02.1843 i L.K. med pike Karen Anna Ellingsdt. Reistadvald. Han bur framleis på Munkebyvald og som far står Johan Clausen Bergsvald i Verdalen. Frå heimen min ser eg bort til denne staden, som no heiter Nygård g.nr. 279. Denne heitte før Nygjerdet og var ein plass under Berg Lille. I 1815-tellinga for Vinne, Verdal finn ein Johan som da var 14 år. I 1865 og i 1875 bur han saman med kona på ein plass under Balhald, Sveplass øvre. Han oppgjev å vera f. i 1802 på Strinda i Trondheim.(29.11.1801 Lade sogn ?) og kona 1803 i Roan sokn. Dette vart kanskje i meste laget i dette forum. Du kan ringe meg om du ønskjer det. Mvh Thomas Berg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Endresen

Jeg forsøker å finne Johan Clausen i 1865 tellingen, men greier ikke å finne han i Verdal. Hvor er han oppført som bosatt. Skulle gjerne hatt konens navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thomas Berg

Grunnen til at du har problemer med å finne Johan er at han står med etternamn Klausen, altså K ikkje C. Det volte også meg vanskar før eg vart klar over dette. I Frolboka står det og far Johan Olaussen Bergsvald. O og C kan og forvekslast. Johan døydde 20.04.1883 på By i Verdal. Han hadde først Christian og vart så gift første gongen 31.10.1828 med Anne Pedersdt født 1797 i Frol. Ho døydde alt 29.08.1837. Då var dei busett på Leirfaldvald. Så blir Johan gift for andre gong 05.04.1839 med Johanna Olsdt. født i Roan 1803 eller 04. Eg har ikkje sett på henne, men ho døydde også på By 27.06.1885. Johan hadde også to søsken. Det var Ane Martha født 26.06.1796 og Tørres født 25.11.1804. Han drukna i Verdalselva 24.05.1823. Johan sine foreldre Claus Tørrissen Moe og Marit Jonsdt. vart gift 12.04.1795 i Bakke kyrkje i Trondheim. Du finn dei i 1801 på plassen Rabben under Stor-Ranum i Lade sokn på Strinda. Han var smed og 35 år, ho var 32 år. Dette er alt eg veit om denne familien. Eg veit av alle desse plassane, så eg kan jo vise deg rundt om du kjem til Verdal. Kvifor ikkje feire olsok på Stiklestad? I alle høve så vil eg ønskje deg God Jul og håpe du har nytte av notatane mine. Mvh Thomas Berg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Endresen

Tusen takk for svaret. Jeg hadde funnet ut litt selv, men ikke alt dette. Jeg får vel ikke tenkt på å ta meg en tur å feire Olsok ja, Tusen takk for meget god hjelp ogHA EN RIKTIG GOD JUL OG GODT NYTTÅR!Med vennlig hilsen Sissel Endresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.