Gå til innhold
Arkivverket

[#11778] Kor blei da av dei som budde på Kvalstad i 1900.


Gjest Roald Standnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Roald Standnes

Er det nokon som kjenner til etterkomarane til Mads Henrik Kvalstad og Anne Ananiasdotter Rabben?Ane Sofie Madsdotter f.1878,Karl Madsen f.1886,Bernt Madsen f.1888 og Marie Madsdotter f.1891? Dei budde på Kvalstad under folketeljinga i 1900 men kvar blei dei av? Dei er halvsyskjen til min bestefar. Er det nokon som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Eva Kalmér Savjord

Jeg kan kanskje ikke hjelpe,men jeg synes det var litt interessant at min mormors tante Eline Gjertsdatter og hennes onkel Peder Jensen Kvalstad finnes på samme gården sammen med dine slektninger.Jeg har bilde av Kvalstad tatt på ca 1920- 1927.Navnet ditt Standnes virker kjent.Min mor var på en seter under krigen som het Standnes i Sunnfjord sammen med sin venninne Synneve [Redaktøren har fjernet opplysninger om nålevende personer]. I alle fall eide hennes slekt seteren de var på.Kankje du vet hvem det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Roald Standnes

Hei. Eg har funne ut mykje om dette temaet men no er eg interessert i litt informasjon frå deg. Kanskje eg og kan bidra med noko til deg. Til informasjon så var Peder Jensen Kvalstad fadder på min bestefar (morfar). Mi e-post adresse er rstandne@online.no så kan du formidle dei namna frå Standnes direkte til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.