Gå til innhold
Arkivverket

[#11780] Søker min oldefar Gabriel Tobias Olsøn Guddal fra Sirdal, Vest-Agder


Gjest Anne-Lise Skillinghaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne-Lise Skillinghaug

Er det noen der ute som har opplysninger om min oldefar Gabriel Olsøn f.ca 1850, trolig fra Guddal i Sirdal, gm. 1879 Susanna Torsdtr. Bråtane fra Søndeled ved Risør.Hans foreldre evt. søsken osv. Jeg tar imot alt av oplysninger! Mvh Anne-Lise Skillinghaug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Fjogstad

I FT 1865 finnes Gabriel T. sammen med sin øvrige familie. I Sirdalsboken del I er familien beskrevet på s. 61-62. Send meg din mail til knufjo@online.no, og du får oversendt de to sidene. Mvh KnutLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Fjogstad

Skrev i farten en feil, det er Sirdalsboken III. Det er dem som finnes i denne boken. Bla. Gabriel Tobias Olsen f.03.11.1850 g.m. Hanna Susanne (Sana) Torsdtr. Bråtane i Søndeled i A-A. Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Skillinghaug

Takk til Agnete og Knut, takk for innleggene. Jeg ser at opplysningene som Knut kommer med passer inn i mine antagelser. Både årstall og personer er riktige. Og til Knut du får min e-post adresse. Igjen takk for hjelpen Mvh Anne-Lise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.