Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Hege Sofie Bull

[#11796] Foreldre til Sara Magdalene Kahrs f. ca 1816 i Strandebarm, Hordaland

Recommended Posts

Gjest Hege Sofie Bull

Hei !Mangler foreldrene til Sara Magdalene Kahrs født i 1816 i Strandebarm. Hun gifter seg senere med Johannes Henrik Berg og flytter til Trondheim. Finner dem i FT for 1865 der han er skoledirektør. Kan noen hjelpe meg ?mvh Hege Sofie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Kan det være disse?Lenkemvh Kjellaug R.P.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hege Sofie Bull

Hei !Tusen takk ! Jo, jeg har lurt på det selv... Men aldersforskjellen mellom barna vil bli for stor, eventuelt er hun barn av den eldste av Kahrs-barna.. Det hadde vært fint om jeg kunne få det bekreftet eller avkreftet...mvh Hege

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Har du kikket i disse kildene?Slekten Heiberg, G.F. Heiberg, Kristiania 1907Stamtavle over familien Kahrs, utgitt av Thora Sollied f. Kahrs, Bergen 1923.Dette Magdalene navnet peker jo litt i den retning at hun er av denne familien.mvh Kjellaug

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hege Sofie Bull

Til Kjellaug: Nei, det har jeg ikke - kanskje ikke så dumt !Takk for tipset !mvh Hege

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.