Gå til innhold
Arkivverket

[#11830] Folketellinger 1875 i Akershus (Blakjer og Skjedsmo)


Gjest Øyvind Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Øyvind Pedersen

Finnes det noen folketelling for Blakjer og Skedsmo for 1875 på internett.Er på Jakt etter Chr Tangen F.1868 i Blakjer og Mathilde .... (gift Tangen) F.1868 i SkjedsmoØyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyvind Pedersen

pt Florida, ta med noen + grader hjem :-) her er det kaldt 10 - 12 minusgrader.Jeg har funnet linken din, men vet du om det finnes noe for Blakjer (hvor ligger det nøyaktig)Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kai samuel larsen

HeiJeg har noen kirkeboker for blakjer og Aurskog. Blakjer laa under Urskoug for. Hvis du ser en av mine vedlegg ved aa soke i soke feltet finner du ett innlegg som heter jeg har kirkeboker for urskoug og blakjer. det er ikke mange aarene jeg har, men kanskje det kan vaere til hjelp.kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Hofsødegård

Det finnes en Kristian Olaussen født 29/5-1868 på plassen Tangen under Kjølstad i Blaker med foreldre Olaus Andersen (1834-1896) og Karen Kristine Andersdatter (1830-1914). Du finner denne familien i FT-1865 på [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f60224&variabel=0&postnr=3737&fulle=true&spraak=n>LenkeMer kan du også lese om i Aurskog/Blaker bygdebok bind II, side 347.Har sjekket litt i Skedsmo. Der finner jeg følgende: Mathilde f. 1/1-68 Inge Mathilde f. 9/5-68 Caroline Mathilde f. 30/10-68 Mathilde Kaspara døpt: 21/2-69Ser ut fra FT-1900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.