Gå til innhold
Arkivverket

[#11834] Vanskeleg å koma fram til DA?


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Me har flytta i ettermiddag. Dermed har servaren vår måtta fått ei ny adresse. der er med servarar som med folk, når dei flytter. Men det er berre taladressa som har skifta. Digitalarkivet.uib.no vil virka som det har gjort. Men det kan ta litt tid før den nye taladressa er kjent. har du problem vil det gjerne hjelpa å avslutta nettlesaren. Og digitalarkivet.no vil ikkje fungera før i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Personlig har jeg ikke merket noe i dag, men jeg ser at det er andre som sier de ikke kommer inn.Lykke til med flyttingen og god jul-:) Mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest David Widerberg Howden

Men nå er det jo den 26 og adressen www.digitalarkivet.no virker ikke,mens www.digitalarkivet.uib.no virker!. HVORDAN KAN DET HA SEG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Me har skifta plassering av maskin, demed måtte me også skifta adresse, frå 129.177.205.101 til 129.177.206.182. Men så finst det ein stor database som gjer at ein slepp skriva alle desse tala for å koma fram til oss. I den stod det før at både adressa digitalarkivet.no of digitalakrivet.uib.no skulle peika på maskina 129.177.205.101. Då me flytta måtte denne databasen oppdaterast. Namn som endar på uib.no er det Universitetet i Bergen som forandrar, og det skjeddde på 5 minuttar. digitalarkivet.no er det staten som har lov å forandra, fordi det er staten som eig domenet digitalarkivet.no. Og der har det gått tregare. Eg sende melding om at det måtte forandrast veslejulafta, og rekna med at det ville skje den dagen. Men det har det ikkje. Eg skal purra i morgon. Så inntil vidare må de bruka digitalarkivet.uib.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.