Gå til innhold
Arkivverket

[#11836] Slekstnavnet Møller - en generell diskusjon


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv S. Hansen

Den boka det er snakk om her har helt sikkert Norsk Slektshistorisk Forening, som jeg har forstått har åpnet nye lokaler (med bibliotek) sammen med DIS i Oslo. Det går sikkert og ringe dit for å få gjort et oppslag i en bok. Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnstein Rønning

I Eidskog 1865 finner jeg ei Hilda L. Larsen f Vinger, 17 år. Henne finner jeg ikke i 1900-tellingen, men i Kongsvinger finner jeg 1900 ei Lovise Larsen, ug, f 1850 Vinger (kan være den samme dersom L=Lovise - år/alder stemmer ikke helt).I Nittedal er det i 1865 ei Lovise Larsdtr, tj.pige, 20 år, f Skedsmo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Hei Arnstein og takk for tipset. Jeg flytter svaret ditt vedrørende Lovise over til tema 8396Louis far het Marthinius Møller og kan være identisk med han som finnes i Porsgrunn 1865. ellers intet spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Bjarne: Jeg vet ikke noe spesielt om Møller i Trondheim. Det var kun ment som et generelt spor fra min side. På den annen side vil jeg tro at det finnes noen nedtegnelser om slekten. Du kan jo ringe til butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.