Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Jan Frode

[#11845] Ingeborg Lorentsdatter Aarhuus fra Soggendal

Recommended Posts

Guest Jan Frode

Ingeborg Lorentsdatter Aarhuus f.18.04.1819 ble født i Soggendal.I digitaslarkivet står det Sogndal.Men jeg var på Statsarkivet i Bergen på 1980 tallet og det ble da nevnt at Soggendal kunne være Sokndal(Ved Hauge i Dalane)Rogaland? Vest-Agder?Hun ble iallefall gift i Nykirken i Bergen 02.06.1844 med Johannes Pedersen Langeland fra Hosanger(feil i Digitalarkivet:Jordanger.) Han kom fra Hosanger. Kan noen hjelpe meg å finne hennes foreldre?Med vennlig hilsenJan Frode

Guest Nina Møller Nordby

Se her, tipper at Lorentz, 6 år i 1801 kanskje kan være hennes far......eller? Lenke Moren hans heter Ingeborg så jeg råtipper at din Ingeborg er hennes barnebarn. Hva tror du selv?Jeg har selv forsket for andre med samme problematikk Sogndal - Soggendal, og endt opp et helt annet sted enn antatt.

Guest Arne Solås

Hei Jan Frode -Familys. IGI har en Ingeborg f. 08. april 1819, Sokndal, Rogaland, - hennes foreldre; Lorentz Andreas Tollaksen og Anne Gurie Jonsdatter.Mvh. Arne.

Guest Jan Frode

Alt tyder på at dere har funnet rette personer. Tusen Takk. Med vennlig hilsen Jan Frode

Guest Jan Frode Johansen

Tusen takk for all velvilje til å hjelpe meg .Takk til dere alle. Jeg er takknemlig. mvh Jan Frode

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.