Gå til innhold
Arkivverket

[#11847] Los-Paul Lassesen Bakke


Gjest Jan Frode
 Del

Recommended Posts

Poul Larsen (Lassesen Bakke oppgis å være 64 år i 1865 tellingen for Bergen,fødested Sogn. Kan Noen hjelpe meg å finne hans foreldre?mvh Jan Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Jan Frode Johansen

Fikk ikke fram begravelsen-men han oppgis å være 63 år da han døde i 1866-født i Sogn. mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Jan Frode, eg vil gjerne få syna til tema #16888 og #18236. Om du har opplysningar å supplera med, ville eg setja stor pris på det!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Kjell Johannessen

Hei,I brukerforum nummer 18236 (6) skriver du om foreldrene til Anne Cathrine Severine Eriksen. Jeg har funnet ut at det er to med samme navn som giftet seg på Askøy 26 Okt. 1856. Dette er sansynlivis hennes foreldre. I de skannede kirkebøkene finner jeg at Anne Cathrine's far heter Anders Erichsen. Så begynner tvilen. Når jeg søker på barn av Anders og Johanne i Bergen, finner jeg ikke Anne Cathrine. Så til spørsmålet : Har du funnet noe som kan bekrefte at det er de rette Anders og Johanne som giftet seg på Askøy.Lars Olai og Anne Cathrine er mine oldeforeldre,så jeg har endel informasjoner om denne slekten. Er du interessert så sender jeg det gjerne til deg.mvh Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.