Gå til innhold
Arkivverket

[#11852] GOD JUL OG GODT NYTTÅR!


Gjest Anne M. Gilhuus
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne M. Gilhuus

Vil bare ønske dere alle en GOD JUL OG ET RIKTIG GODT NYTTÅR. Spesielt takk til Jan og Anette som driver 'butikken :-) Og til dere som står på og hjelper oss andre 'hjelpeløse' :-) Mvh Anne M. Gilhuus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

En julehilsen herfra og før jeg setter kursen nordover. De beste ønsker om en god jul og et godt nyttår til alle.mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kenneth Talmo

En kjempehilsen kommer også fra Vestfossen. Spesielt takkes da selvfølgelig Jan og Anette i 'butikken'. En kjempetakk til de engasjerte mennesker 'rundt forbi' som yter hjelp, både til meg og til andre. Og en takk til de som holder debatter igang.....God Jul og et fredfyllt nytt år !!!Tor Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Vibeke Ertvaag

Det bør komme en hilsen fra vestlandet også - GOD JUL til alle, men særlig de av dere som evt. skal feire julen alene. Skal selv feire med mann og tre barn (og en katt....). Lykke til med alle utfordringer i det nye året! Juleklem fra Gry Vibeke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Hansen

Her kommer mange gode hilsner fra 'flatbygden' på Hedemarken også. Ønsker også å få takke for et kjempefint forum, og for all god hjelp. Mvh. Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Takket være alle de som jobber her og ikke minst brukerne så er dette en hobby som for min del virkelig er engasjerende og gøy.The Magic of Christmas Never ends and It's Greatest of Gifts are Family & Friends.God Jul og riktig Godt Nyttår!Juleklem fra Solfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

God jul og godt nyttår ønskes fra meg også - også kan vi jo benytte julehelgen til å utpønske nye spørsmål her...Har stor glede og nytte av dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Myrstad

Jeg vil også benytte anledningen til å ønske alle god jul og godt nyttår, spesielt til dem som har ansvaret for disse sidene, og til dem som har hjulpet meg med opplysninger i løpet av året !Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

En varm julehilsen fra palmesus og koselig er vel og på sin plass! En riktig god jul og et fredfyllt godt nytt år til butikk-bestyrerne, og alle dere andre som bruker forumet!!!Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Her kommer en liten juelgave til alle med slekt i Vestfold. Vidar R. Nilsen har registrert en rekke kirkebøker fra Sandar (Sandeherred/Sandefjord). Disse registreringene er nå tilgjengelige på Vestfold-slekt, http://www.vestfold-slekt.net/Ha en god jul og et godt nytt kirkebokregistreringsår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

En varm julehilsen også fra Sørlandet! En spesiell hilsen til alle de gode medhjelperne, amatører som profesjonelle, for forståelse og tålmodighet med oss som så ofte ikke spør slik som de proffe vil.En riktig god Julehelg og et fredfult Nytt År ønskes til dere alle!Med vennlig hilsen Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg ønsker dere alle en riktig hyggelig jul.Så vil jeg si takk for året som har gått, og ønske at dere alle et godt nytt år.Hilsen Berit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Osvald Rydjord

En riktig god jul og et fredelig nytt år til alle brukere av dette forum!Med vennlig hilsen fra Osvald, nettopp hjemme fra 30 VARME grader i Thailand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Johannessen

Også fra den hvite by ved Mjøsa kommer det en varm julehilsen.Ønsker dere ALLE sammen en God Jul og et riktig Godt Nytt År. Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Og fra en by enda litt lenger mot nord: bemerkelsesverdig hvordan man føler vennskap med alle disse hyggelige menneskene i Digitalarkivet, såvel 'verter' som brukere. God Jul, Godt Nytt År og takk alle sammen for det gamle. Ingen nevnt, ingen glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Pettersen

Hver venlig Tanke, Hjertet rummer. Faar dobbelt Kraft i Julens Tid. Hver Mislyd Livet har, forstummer. Naar Julens Klokke kalder blid. Tag mod mit Kort med samme Tanker. Som jeg det sender-trafast, kjært. Bag Ordet varmt et Hjerte banker. Og det har Julens Aand mig lært.Nu dækker Sne hver lille Vraa, og bladløs Poplen fryser. Men fra den hvalte Himmel blaa, Mildt Julestjernen lyser.Den sender sine Straaler ned, Til Høje og til Ringe. Og vil livsalig Julefred, Til alle Herter bringe.Thi den, hvem Aarets Stræb og Strid, Med stærke Arme lænker. Den milde, blide Juletid, Livsalig Hvile skænker.I Stjernelys fram Himlens Slot, Mens juleklokken klinger. Et Juleønske, varmt og godt, Fra mig til Dig sig svinger.Og med det vil jeg ønske dere alle her en riktig god jul og et kjempegodt nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

En stor takk til alle bidragsytere og medhjelpere i dette utrolig spennende arbeidet. Tenk når vi får digitalisert oversikt over alle slekter i Norge! Det er mulig fordi det er tusener som deler denne intresse. En stor takk til Digitalarkivet ,Jan Oldervoll og ikke minst Yngve Nedrebø og hans kolleger. En velsignet og fredfull jul ønsker jeg dere alle.Julehilsen fra utenbys Bergenser bosatt på sørlandet,God jul !Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Tiller

God Jul og Godt Nytt År önskes dere også fra Australia. Ribba og akkevitten smaker liksom ikke det samme i 34 graders varme, men man holder jo på tradisjonene! Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Carlson

Ønsker alle i dette forum en skikkelig GOD JUL og et GODT NYTTÅR. Taker for all hjelp jeg har fått i året som gikk. Hilsen Inger Carlson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Her kommer hilsener fra en entusiastisk bruker i Tyskland.Det er akkurat ett år siden at jeg tilfeldigvis fant Digitalarkivet i internett. Jeg fikk svært mye hjelp og leste mange interessante innlegg i 2002. Litt etter litt ble jeg infisert av denne slektsgransking-virus.'Tider skal komme, tider skal henrulle, slekt skal følge slekters gang ....'Jeg ønsker dere alle en riktig God Jul og et fredfullt Nytt År. TAKK FOR DET GAMLE !Barbara Lose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.