Gå til innhold
Arkivverket

[#11852] GOD JUL OG GODT NYTTÅR!


Gjest Anne M. Gilhuus
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Årnes

Det samme ønskes her fra Dølabyen, her har vi kuldegrader, sol og masse sne.Hjertlig takk til alle gode hjelpere i året som har gått. Her er det mange snille hjelpsomme sjeler.En stor takk til de som holder 'butikken' igang også.Dette er en flott og lærerik hobby. Hilsen MONA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Kerry Johannessen

En julehilsen til alle gode hjelpere og til alle dem som jeg har hatt gleden av å hjelpe.En riktig god jul og godt nytt år til dere alle fraSOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ei riktig god jul til alle, og eit godt nytt år! Takk til alle som har hjelpt meg i 2002 - og lykke til vidare til alle dokke andre. Til slutt ein trøst til alle som får høyre at slektsgransking er unyttig: Då eg begynte i ny jobb i sommar, som kundebehandlar på Opplysning 1890 (det var reklamen, no sensurerer vel Annette meg), oppdaga eg i alle fall at eg er av dei beste på teamet i norsk geografi og kunsten-å-vite-korleis-namn-skal-skrivast; og det er heilt sikkert takka vere slektsgranskinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torild Øye

Fra Askim-Østfold,med -18 og gnistrende snø kommer også de beste ønsker for julen og det nye året til dere alle. Gleder meg til nye debatter i året som kommer. Torild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg oppdaget Digitalarkivet ved en ren tilfeldighet for henimot tre år siden, da jeg et par måneder før hadde fått ny datamaskin med internet.Av ren nysgjerrighet begynte jeg søke etter mine foreldre i FT 1900 som jeg fant etter mye prøving og feiling. Deretter gikk det videre til andre folketellinger for å finne mer slekt. Ikke minst fikk jeg god hjelp mange i dette forum.Til å begynne med hadde jeg aldri tenkt at jeg skulle drive med slektsgransking - det var meg egentlig en fjern tanke. Men etter hvert 'modnet' den tanke i meg at dette er vel verdt å drive med - å søke etter en identitet i aner bakover, samtidig som man etter hvert innser at folketellinger og annet materiale, som blir digitalisert i DA og DP og lagt ut på nettet til innsyn for alle, er en del av vår nasjonale arv og historie.Jeg vil med dette takke alle som gjorde det mulig for noen av oss 'her ute' å oppdage noe så spennende som slektsgransking. Om få måneder går jeg av med pensjon, og jeg er ikke i tvil om hva jeg skal bedrive i årene som kommer!!Jeg ønsker alle i DA, bidragsytere i DP, og brukere i dette forum en GOD JUL.Mvh Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En riktig God Jul og et fredfyllt Nyttår ønskes både til dere som jobber ved Digitalarkivet og alle dere som har bidratt med verdifull assistanse!Digitalarkivet er vel en av de viktigste pådriverne til å høyne interessen for slektsgranskning i dette landet. Dere gjør en fantastisk god og verdifull jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aslaug Andersen

En hilsen her fra Sørlandet, med ønsket om en god jul og et spennende nyttår for alle som deltar med hjelp i dette forum. Hilsen Aslaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Mathisen

Jeg slutter meg fullt ut til alle de gode ønsker for julen og for det nye år, og benytter anledningen til å takke for all god hjelp jeg har fått her i debattforumene i det året som nå ebber ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malin T. Petterson

En riktig god jul og et godt nytt år ønskes dere alle fra Tysnes og Oslo også. Takk for all hjelp i året som har gått, og jeg ser frem til muligheten til å hjelpe dere andre (og motta mer hjelp) i året som kommer. Det blir nok litt på og av med denne hobbyen for min del i tiden fremover, da et nytt skudd på slektstreet mitt er ventet om få måneder.Beste hilsener Malin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Øverbye

God Jul og Godt nytt år!!!Idag snur sola mot lysere tider også :-))) Tusen tusen takk alle sammen. Og tusen takk for at stedet finnes. Helt supert!!! Masse varme hilsner fra Oslo. Hilsen Gro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen

Her oppe i nord bruker vi også DA. Gledelig jul til alle som bruker forumet og spesielt til Anette, Jan, Yngve og dere andre gode hjelpere. Tenk at vi kan ha arkivene i stua nå til dags. Julehilsen fra Troms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidar Larsen

May I join the list wishing all at DA and all users who has been such a great help in tracing my ancestors, a Merry Christmas and Happy New Year from Scotland Mvh Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulla Martins

Hej! Då passar jag också på att önska god helg och tacka för ett av Internets trevligaste inslag!För ett år sedan kände jag bara till några få släktingar, upp till 2 - 3 generationer bakåt, men så fann jag Digitalarkivet av en slump, och nu har jag spårat förfäderna mer än 10 generationer tillbaka - för att inte tala om alla 4-, 5- (osv.) männingar, som jag har fått!Särskilt vill jag tacka er (både anställda och användare), som har svarat snabbt och uttömmande på mina frågor. Jag återkommer säkert med flera! GOD JUL från det vintergråa Göteborg!Ulla Martins

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.